vrijdag 16 juli 2010

Zielig broodmachientje: helemaal uitgeput!

Wat een pech, mijn broodmachientje is bezweken. Hij gaf een kreet van pijn, gooide een van de schoepen los en deed niets meer. Eerst dachten we dat hij alleen een beetje stijf was bij die schoep, maar er was, wat P ook probeerde, geen beweging meer in te krijgen. Teveel lekkere broodjes en degen laten maken in de afgelopen jaren. En nu moet ik gaan nadenken: zal ik een nieuwe bbm kopen, of koop ik toch een KitchenAid o.i.d.? In ieder geval neem ik even de tijd om daar over na te denken. Wie heeft er advies voor me? ik weet dat er veel mensen brooddeeg mengen met de KitchenAid, andere zweren toch bij een bbm. En ik sta nu op een tweesprong. Wat ga ik doen? Ik hoor graag wat jullie ervan denken. Over 2,5 a 3 weken wil ik in ieder geval weer verder gaan met m'n broodprojectje, want dat bevalt goed: 23 verschillende broden in 9 weken, dus ik zit heel goed op schema.

Bedankt lief machientje voor alle lekkere broodjes en degen die je voor ons gemaakt hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten